uvádí...
7. kongres Čerpačka

Reference

Získáte nové kontakty i poznatky, pokaždé odejdete s něčím novým.
Účastníci oceňují získané informace i přehled o novinkách na trhu.

Jako vystavovatel jsme tu letos poprvé, jako návštěvník jsem tu byl ale už několikrát. Máme tu své cílové zákazníky. Jsou i jiná setkání v petrolejářské branži, ale Čerpačka je pro nás pestřejší a zajímavější, i proto, že jsou tu právě jednotlivé čerpací stanice a pumpaři, to jsou naši cíloví zákazníci., Vzhledem k tomu, že jsme technologická firma, zaujala mne přednáška o platebních metodách, nové trendy, které se chystají.

Vladimír Ellner, jednatel, Adast Engineering

Jsem tu už počtvrté a vždycky tu najdu to, co hledám. Zajímají mne otázky především ohledně norem a všech zákonných záležitostí, které se musí na čerpačce řešit. Kongresové prostředí je vhodné jak pro odborný program, tak pro navazování nových kontaktů.

Miroslav Klas, vedoucí správy ČS, ČSAD Autobusy Plzeň

Čerpačka je pro nás jednou z velmi významných událostí zaměřených na čerpadláře a velkoobchodníky v oboru. Výhodou je přímý kontakt se zákazníky a možnost oslovit ty, kteří s námi zatím nespolupracují. V programu mne zaujala hlavně jeho rozmanitost, panelová diskuse byla velmi dobrá. Celkově je vidět, jak je kongres rok od roku lepší.

František Aigerman, vedoucí odboru regionálního prodeje, Unipetrol RPA

Kongresu se účastním pravidelně. Našel jsem tu všechno, co jsem potřeboval, určitě se těším na další ročník.

Tomáš Hálek, vedoucí oddělení SZ, Čepro

Jsme tu letos podruhé a libí se nám tady. Je to dobrá příležitost ukázat, co všechno děláme, potkat se s lidmi, navázat kontakty.

Libor Lampa, key account manager, FS Import-Export

Jsem tu poprvé a velmi mile mne překvapila zdejší atmosféra. Oceňuji příležitost k neformálnímu setkání s obchodními partnery, možnost si v klidu popovídat víc, než je na to čas obvykle v kanceláři. Stali jsme se významným distributorem pro čerpací stanice a vidíme v tom dobrý byznys, pro který je takovéto neformální setkání důležité. Můžeme si vyjasnit okruhy zájmu a pak se pustit do druhé fáze v kanceláři, až se vrátíme z kongresu. Z programu mne zaujala panelová diskuse, změny v chování zákazníků z hlediska gastronomie, to je věc, ve které český trh zaostává.

Karel Janeček, manažer pro čerpací stanice, Peal

Na kongresu jsem poprvé, dozvěděl jsem se o něm z newsletteru a také sleduji web čerpačka.cz. Nejvíce mne tu zajímá program a pak samozřejmě možnost navazovat kontakty. Rád bych přišel i příště.

Marek Jordán, spolumajitel, Miloš Jordán

Kongres Čerpačka je pro lidi z oboru určitě přínosný, je to příležitost dozvědět se novinky z trhu a také získat nové kontakty. Byl jsem na kongresu už dvakrát a rád přijdu i na další ročník.

Petr Lindák, manažer ČS, Agropodnik Domažlice

Čerpačka je velmi důležitým kongresem pro profesionály, kteří se tu dozvědí důležité informace o trhu s pohonnými hmotami, o čerpacích stanicích, o nových trendech, a také o tom, co a jak nejlépe nabídnout zákazníkům. Nejvíce mne zaujalo téma tvorby velkoobchodních cen, protože velkoobchod je to, na co se profesně zaměřujeme.

Václava Fofoňková, specialista rozvoje velkoobchodu, Unipetrol RPA

Nejsem tu poprvé a určitě ne naposled. Nejvíc mě zaujala přednáška Ladislava Špačka, ale velmi přínosná byla také panelová diskuse. Jsme malá čerpací stanice, ale i u našich zákazníků sledujeme tendence ke zdravějšímu životnímu stylu, zákazníci vyhledávají zdravé alternativy, a tak mne určitě zaujala nabídka například proteinových tyčinek. V sezonním prodeji by určitě neměly chybět, protože mezi naše zákazníky patří právě v sezoně řada sportovců, cyklistů či vodáků.

Marcela Musilová, provozovatel, ČS Kácov

Jako vystavovatel jsem tu poprvé, jsem spokojený, navázali jsme řadu zajímavých kontaktů. Program kongresu mě zaujal zejména proto, že nabízí informace, které jsou velkým přínosem právě pro malé čerpací stanice.

Pavel Staněk, obchodní zástupce, Anglo česká

Jsem tu už popáté a vždy si odnesu něco zajímavého a poučného. Tentokrát mě nejvíce zaujal Ladislav Špaček. Mnohdy také svým způsobem bojujeme s obsluhou na čerpačce a jeho přednáška byla v tomto ohledu velmi přínosná. Mezi nabídkou partnerů mne zaujaly tankautomaty, jsme sice malá čerpačka a nejsem si jistá, zda by to na vesnici fungovalo, ale umím si představit, že bychom tím mohli zákazníkům nabídnout něco navíc a určitě se budu zajímat o možnosti, které nám to může přinést. Zajímavé je také sledovat zkušenosti ostatních – malých i velkých čerpaček.

Jana Švarcová, vedoucí, MK Rasla

Na kongresu Čerpačka jsem už potřetí a letos byla pro mne nejlepší dechberoucí přednáška pana Špačka, ta mne opravdu nadchla. Se zájmem jsem si také poslechla panelovou diskusi a z partnerů mne nejvíce zaujaly tankautomaty společnosti Unicode Systems, určitě s nimi budeme chtít navázat spolupráci.

Veronika Zuzaňáková, obchodní manažerka, Gemini Petrol

Na kongresu Čerpačka jsme letos podruhé. Nejvíce nás zaujala panelová diskuse a také přednáška o značení stojanů na čerpacích stanicích. Téma, které nás nejvíce zajímá, jsou právě pohonné hmoty – jejich značení, trendy, získali jsme tu důležité poznatky. U partnerů jsme našli celou řadu inspirace. Rádi bychom zařadili do prodeje na naší čerpačce například speciální potraviny, takže jsme se tu propojili s dodavatelem bezlepkových potravin.

Svatava Kýrová, majitel, ČS euromiky Jindice

Na Čerpačce jsme již poněkolikáté. Zaujal nás pan Špaček a také přednáška pana Zdeňka Skály o nákupu potravin na čerpacích stanicích. To je jednoznačně potvrzení trendu, kam dnes míří čerpací stanice. Z vystavovatelů mne nejvíce zaujala expozice Unipetrolu a Samsungu.

Kateřina Pobežalová, marketing manager, Automax

Jsem tu poprvé a z programu mne nejvíce zaujal pan Špaček, to byla velmi produktivní přednáška, která pokrývá přesně to, co děláme. Z nabídky partnerů mne zaujal sortiment čokolád a žvýkaček, který lze k našemu kávovému byznysu připojit a velmi zajímavá byla také prezentace společnosti Samsung.

Oliver Kupec, obchodní manažer, Espresso Professional

Jsem moc rád, že jsme na kongresu Čerpačka mohli prezentovat náš nový koncept Billa Stop& Shop, ale snad ještě víc mě těší, že jsem zde navázal kontakty se spoustou lidí z trhu, které jsem předtím neznal. Někteří z nich přitom měli o spolupráci s námi zájem už dřív, ale netroufali si nás jako velkou centrálu sami oslovit. Ale protože se v tomto oboru pohybuji už dlouho, potkal jsem zde samozřejmě i lidi, s kterými jsem jednával v minulosti – i to bylo
moc fajn.

Michal Gvuzd, business development manager, Shell Czech Republic

Pro nás, tedy pro značku Smarty, je velice důležité být partnerem právě kongresu Čerpačka. Přijeli jsme hlavně s cílem objevit zde nové klienty a dohodnout se s nimi a vidím, že naše účast má opravdu smysl.

Dominik Hašek, majitel, DM Life

Na kongresu Čerpačka jsem už podruhé a opět jsem byl velmi spokojený. A proč sem jezdím? Jednoduše proto, abych zjistil, jaké jsou v našem oboru trendy, co se na nás chystá, jaké se připravují legislativní úpravy a podobně. Líbily se mi i stánky partnerů, protože to, co zde nabízely, by mohlo rozšířit nabídku našeho zboží.

Jindřich Kohout, majitel, ČS Jindřich Kohout, Heřmanův Městec

Pokud jde o naše podnikání, jsem rád v obraze a rád se učím něco nového. Proto jsem také přijel na kongres Čerpačka – a ten mé očekávání nezklamal. Obzvlášť se mi líbilo vystoupení Tomáše Menčíka o ceně ropy a zajímavé byly i stánky partnerů. Byl jsem zde poprvé, ale určitě ne naposled.

František Sanytrák, jednatel, ČS Sanytrák, Horní Lhota u Luhačovic

Na kongresu Čerpačka jsem už potřetí a určitě bych se ho chtěl zúčastnit i příště. Jezdím sem hlavně kvůli informacím z odborných přednášek, které pro mě i letos byly většinou velmi přínosné. Také jsem ale samozřejmě obešel stánky partnerů.

Jakub Adam, vedoucí, ČS Stanislava Adamová, Chotěboř

Jsem na kongresu Čerpačka nováček – a mám jen slova chvály. Kongres naprosto splnil mé očekávání, přednášky byly interaktivní, přednášející zvolili vyloženě lidský přístup. Kromě načerpání nových informací jsem ale samozřejmě přijel i proto, abych navázal nové kontakty a seznámil se s názory a problémy kolegů od jiných čerpaček – i to je velmi užitečné. S partnery kongresu a jejich nabídkou jsem se už většinou setkal v rámci provozu naší
čerpací stanice, přesto jsem si jejich stánky rád obešel. Našel jsem v nich samozřejmě nové produkty – hodně mě zaujal například stánek s aditivy firmy Bep Fuel International.

Tomáš Radosta, ředitel, C Petrol, Dolní Břežany

Pro nás byl úspěch už minulý kongres Čerpačka – získali jsme zde nové kontakty s potenciálními zákazníky a s mnoha z nich od té doby opravdu obchodujeme. Na letošním kongresu jsme měli znovu příležitost si s některými z nich pohovořit, navázali jsme zde ale samozřejmě i zcela nové kontakty, které vypadají zajímavě. Jsou tu hodně zastoupeny franšízy, což je pro nás dobré. Snažíme se ale samozřejmě kontaktovat i centrály čerpacích stanic, a i když je to běh na dlouhou trať, určitě to, že jsme se s některými z nich mohli na Čerpačce seznámit, do budoucna něco přinese. Jsme tedy s naší účastí na kongresu velmi spokojeni.

Romana Veselá, area sales manager ČR, Nekupto

Na kongresu jsem získala spoustu kontaktů na dodavatele a nové poznatky. Zúčastnila jsem se jej už potřetí a pokaždé jsem odešla s něčím novým. Byla jsem velice spokojená s náplní přednášek. Nejpřínosnější pro mě tentokrát byla prezentace Připravte se na kontrolu! Kontroly jsou pro nás strašák. Nikdy nevíte, co z nich vyleze. Budu se těšit na příště.

Jana Švarcová, vedoucí, MK Rasla

Přednášky se mi moc líbily, jsou zajímavé a přínosné, například vstupní informace o nových předpisech a zákonech. Zaujala mě také prezentace společnosti MOL Česká republika. Překvapilo mě, co všechno tady budou mít. Zajímavé bylo také pojednání o pracovněprávních předpisech. Na stáncích partnerů jsem získala nové kontakty na dodavatele.

Jiřina Tetourová, majitelka, Radius

Jsme rádi, že jsme si mohli popovídat se zákazníky, podělit se o zkušenosti. Hovořili jsme s některými novými zákazníky, vyměnili jsme si kontakty. Doufáme, že se nám podaří udělat nové obchody. I proto, že jsme na kongresu měli kolegu z profi týmu, který
vysvětloval použití chemie v myčkách.

Michaela Raková, business development manager – petrol stations CZ/SK, Walmsley enterprises international

Myslím, že to byla povedená akce. Hodně zajímavá byla přednáška o volně prodejných lécích, o jejichž zařazení do nabídky uvažuji. Zaujaly mě také stánky partnerů, přednáška o elektronické evidenci tržeb byla také užitečná. Je určitě důležité se věnovat tomu, o čem mluvil zástupce společnosti Čepro, tedy kvalitě pohonných hmot. I když máme jiného dodavatele, je nutné to sledovat.

Jiří Šlégr, majitel, Autorest Úpice

Čerpačky jsme se zúčastnili už podruhé a myslím, že splnila to, co jsme od ní očekávali. Provozovatelé benzinek o nás měli zájem a s řadou našich zákazníků jsem se potkal. Účelem nebylo ani tak zvýšit prodeje – o nich to dneska není – ale spíše setkat se s pumpaři.

Ivo Červený, account manager SMB, Unicode Systems

Na kongresu jsme byli poprvé a moc se nám líbil. Je velice zajímavý i kvůli kontaktům, byla tam spousta lidí, kteří pro nás budou přínosem a určitě i my pro ně. Viděla jsem zde rozdíl oproti jiným akcím, na které jezdíme. Byla jsem nadšená.

Romana Veselá, area sales manager, Nekupto