uvádí...
10. kongres Čerpačka | 8. 9. 2022

Program

Program řeší aktuální dění na českém trhu čerpacích stanic.
Zazní konkrétní zkušenosti z praxe a případové studie.
Kongresový den
8. 9. 2021
8:00 - 9:00

Registrace

Oficiální zahájení, Úvodní slovo

Karel Havlíček

Budoucí podoba vozového parku předurčí budoucnost čerpacích stanic

  • Dopady technologických změn na automobilový průmysl
  • Elektromobilita a autonomní řízení jako hlavní trendy
  • Jak by se čerpací stanice měly na tyto změny adaptovat?
Radek Špicar, Svaz průmyslu a dopravy ČR

Ambiciózní cíle jsou venku. Co bude dál?

  • Legislativní okénko: co nás čeká, a co se naopak nestalo
  • Fit for 55: Jak ovlivní čerpací stanice v ČR?
Ivan Indráček, SČS – Unie nezávislých petrolejářů ČR
10.15–10.45

Přestávka na kávu

Panelová diskuse: Plout pod společnou vlajkou, nebo být svým pánem?

  • Na jakém vlastnickém principu fungují evropské čerpací stanice?
  • Jaký model podnikání na čerpací stanici zvolit?
  • Vstup do známé sítě jako jedna z cest, jak se udržet na trhu a přilákat zákazníky?
  • Pevná franšíza vs. partnerské programy
 
Veronika Hynčíková, ČS MOL Rozvadov
Petr Mühlfeld, Avia ČR
Jan Gonda, Česká asociace franchisingu
Václava Drechslerová, Koloc Oil
Jiří Winkelhöfer, ORLEN Unipetrol RPA
Ivan Indráček, SČS – Unie nezávislých petrolejářů ČR
12.15–13.15

Oběd

Na čerpacích stanicích roste prodej alkoholu. Zaujmou benzinky v menších městech funkci večerek?

  • Aktuální postavení čerpacích stanic na maloobchodním trhu
  • Vývoj tržeb v covidových časech a v současnosti
  • Změna nákupního chování spotřebitelů s ohledem na jednotlivé kategorie
  • Jak se daří rychloobrátkovému sortimentu na různých dopravních tazích?
  • Trendy v prodeji nepalivového zboží na čerpacích stanicích
Daniel Plecháč, NielsenIQ
Pavol Zajac, NielsenIQ

Nabídněte gastronomický zážitek

  • Trendy v oblasti stravování na cestách
  • Jak vyhovět stále náročnějšímu zákazníkovi?
  • Jak vylepšit nabídku občerstvení na čerpací stanici s ohledem na její umístění a velikost
  • Jak řešit nedostatek odborného personálu
Ondřej Slanina

Emoce, digitalizace, hravost, ekologie…

  • Jaké jsou současné globální trendy při tvorbě věrnostních programů?
  • Shell Drivers’s Club se před dvěma lety ve Velké Británii změnil na Shell Go+. O rok později získal cenu The Loyalty Magazine Award 2020 a postupně se objevuje na dalších trzích
  • Co revolučního oceňovaný program přináší?
Pavel Los, Shell Česká republika a Slovensko

Nejde o to přinutit zákazníka zvýšit spotřebu. V loajalitě se hraje o jeho příští návštěvu

  • Průměrná firma má desítky klíčových ukazatelů výkonnosti, a ani jeden na loajalitu svých zákazníků
  • Je prokázáno, že nejméně polovinu obratu a až 80 % zisku přinášejí vracející se zákazníci
  • Návod, jak měřit věrnost zákazníků
  • Smrtelné hříchy při budování loajalitních programů
  • Praktické rady pro tvorbu věrnostního systému i pro jednu či několik málo čerpacích stanic
Radek Hrachovec, Pricewise

Sociální sítě: Jak přilákat nakupující na vaše marketingové akce

  • Zákazníci nemají moc důvodů vás sledovat, ale to nevadí – můžete je na svůj profil přivést díky reklamě
  • Ukážeme si, jak oslovit lidi z okolí
  • Projdeme další pokročilé možnosti cílení, které můžete využít
Eliška Vyhnánková
15.35–15.50

Tombola