Ve společnosti Shell pracuje 21 let. Ve firmě od počátku působil především v oblasti marketingu, a to na lokální, regionální i evropské úrovni. Kromě toho, že je od roku 2016 generálním ředitelem pro Česko a Slovensko, měl donedávna na starosti také strategii rozvoje věrnostního programu čerpacích stanic Shell. Nejprve v této oblasti odpovídal za region střední a východní Evropy, poslední tři roky už zastřešoval celosvětovou strategii. Je členem představenstva České asociace petrolejářského průmyslu a obchodu (ČAPPO). Má tři dcery, rád hraje golf a miluje klasický rock a blues.
Tyto webové stránky používají soubory cookies, abychom vám mohli poskytnout co nejlepší uživatelský zážitek. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání, když se na naše webové stránky vrátíte, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webových stránek považujete za nejzajímavější a nejužitečnější.