Je jedním z největších expertů na vytváření věrnostních strategií ve střední Evropě. Loajalitní programy a přímý marketing ho nadchly už před více než dvaceti lety. Byl u vzniku Baťa klubu, na němž pracoval od jeho startu v roce 1999 do roku 2010. Nejvíce se naučil během vymýšlení a následného pětiletého provozování koaličního věrnostního programu Renome, do něhož byly zapojeny značky Baťa, Blažek, Droxi, Fokus Optik, Klenoty Aurum a Reserved.
Je jedním ze tří partnerů společnosti Pricewise. Firma se zaměřuje na zákaznické programy, smart pricing a vyspělou marketingovou analytiku a od roku 2012 se stará o GOPASS, program který zvítězil ve třech kategoriích v soutěži The Loyalty Awards 2015 v Londýně.
Své zkušenosti předává formou konzultací, workshopů a kompletních projektů na míru. V roce 2017 obdržel od správní rady Loyalty Academy titul Certified Loyalty Marketing Professional (CLMP). Patří mezi stálé členy poroty The Loyalty Awards. Často přednáší na konferencích a píše do odborných časopisů. Na své alma mater, Univerzitě Tomáše Bati ve Zlíně, vede kurzy CRM a marketingu.